ПЕДАГОГТЕРДІҢ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ТАМЫЗ САММИТІ
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Ұлттық ғылыми-практикалық дене тәрбиесі орталығы 2024 жылғы 15 тамызда «Цифрландыру жағдайындағы білім алушылардың физикалық мәдениетін қалыптастыру» тақырыбында онлайн форматта дене шынықтыру пәні педагогтерінің республикалық секциясын өткізді.
Секцияның мақсаты цифрландыру жағдайында білім алушылардың дене шынықтыруын қалыптастыруға бағытталған білім беру процесіне тиімді әдістемелер мен технологияларды талқылау және енгізу болып табылды.
Секция жұмысына Оқу -ағарту министрлігінің өкілдері, 650 білім беру ұйымдары мен өңірлік орталықтардың басшылары, дене шынықтыру педагогтері мен әдіскерлері, мектепке дейінгі ұйымдардың нұсқаушылары қатысты.
Соңғы уақытта білім беруді цифрлық трансформациялау мәселесі өте өзекті. Ашық ақпаратпен өзара әрекеттесу принципін өзгерту, оның қолжетімділігін арттыру және оның санын бірнеше есе арттыру сияқты факторлар ғылыми-техникалық мәдениеттің жаһандануына әкеледі. Бұл жағдайлар, ең алдымен, заманауи білім беру жүйесін жаңғырту қажеттілігін талап етеді. Бүгінгі таңда дене тәрбиесі мен дамудың маңыздылығы, білім берудің барлық кезеңдерінде жеке тұлғаны қалыптастырудағы дене тәрбиесінің рөлі даусыз.
Бұл ретте дене шынықтыру – бұл педагогтің оқу процесіне үнемі қатысуын талап ететін ең нақты оқу пәні. Оқушылардың қызығушылығының жоқтығынан көрініс табатын заманауи «Дене шынықтыру» оқу пәнінің негізгі кемшіліктері жеке көзқарастың болмауы, оқу мазмұнында қандай да бір таңдаудың болмауы, оқушыға түбегейлі қызық болмаса да, «барлығын» оқыту қағидаты болып табылады.
Сондықтан білім беру процесінде цифрлық технологияларды қолдану дене шынықтыруға бірқатар мүмкіндіктер, білім алушылардың пәнді оқуға деген қызығушылығын арттыруға әсер ететін, оқу процесін қызықты ететін, балалардың ой-өрісін кеңейтетін, пәнді оқуға деген ынтасын арттыратын формалар мен әдістердің алуан түрлілігін береді.
Сыни тұрғыдан ойлау, креативтілік, цифрлық сауаттылық және әлеуметтік жауапкершілік дағдылары бүгінде балаларды үздіксіз өзгерістер жағдайында өмір сүруге дайындай отырып, білім берудің ажырамас бөлігіне айналуда.
Секция аясында сарапшылар, педагогтер және білім беру ұйымдарының өкілдері балалардың жан-жақты физикалық дамуына бағытталған инновациялық денсаулық сақтау әдістері мен бағдарламаларды талқылады.
Секцияда спикерлер балалардың дене тәрбиесіне қазіргі заманғы сын-қатерлер мен қажеттіліктерді көрсететін бірқатар маңызды тақырыптар бойынша сөйледі. Олардың ішінде дене шынықтыруды оқытуда жасанды интеллектті пайдалану, салауатты өмір салты мен спортты қалыптастырудағы әлеуметтік желілердің рөлі мен орны, «Дене шынықтыру» пәні бойынша білім беру процесінде SMART-технологияларды қолдану, цифрлық білім беру, мектеп шеңберінде QR-кодтарды пайдалану кезінде дене шынықтыру сабақтарында білім алушылардың уәждемесін арттыру, цифрлық әлемде дене шынықтыру сабақтарында жасанды интеллектті енгізу: мүмкіндіктер мен перспективалар және т. б. сияқты тақырыптар туралы сөз қозғады.
Секция дене шынықтыру педагогтері арасында білім мен тәжірибе алмасуға арналған платформаға айналды, бұл білім беру процесінің сапасын жақсартуға және балалардың жан-жақты физикалық дамуына жағдай жасауға көмектеседі. Қатысушылар заманауи сын-қатерлерді талқылауға және сапалы білім беру жағдайында балалардың болашақта табысты болуына көмектесетін шешімдерді табуға мүмкіндік алады.
Тамыз конференциясы аясында өткен «Цифрландыру жағдайындағы білім алушылардың физикалық мәдениетін қалыптастыру» республикалық секциясы оқушылардың дене шынықтыру сапасын арттыруда маңызды қадам болды. Жаңа тәсілдер мен әдістерді талқылау және енгізу педагогтерге балалардың салауатты өмір салты дағдыларын тиімдірек дамытуға көмектеседі, олардың табысты дамуын және қазіргі әлемде өмір сүруге дайындығын қамтамасыз етеді. Бұл секция болашақтың сын-тегеуріндері мен қажеттіліктеріне жауап беретін білім беру ортасын құруға елеулі үлес болады.
Материалдар
Білім берудегі цифрландыру: проблемалары мен перспективалары баннер
Трансформация физического образования в новых условиях
Дене шынықтыру сабағында жасанды интеллекті жүзеге асыру: мүмкіндіктері мен перспективалары
Актуальность использования цифровых ресурсов на уроках физической культуры
Оқытудың интерактивтілігі мен тиімділігін арттыру мақсатында QR-кодты қолдану
Цифровой учитель: Школы в цифровом мире
Дене шынықтыру пәнің оқытуда ЖИ-ті қолдану
Роль и место социальных сетей в формировании мотивации здорового образа жизни и спорта